onsdag 30 januari 2013

Trött på trassliga hörlurar?

Varje gång jag kör till jobbet, till stan, går någonstans, ja i alla fall där jag är ensam så lyssnar jag på podcaster i min mobil. De jag lyssnar på slaviskt är Filip och Fredrik, Hannah och Amanda samt Alex och Sigge. Jag älskar dem! Helt fantastisk tid att gå runt och lyssna på hur andra människor känner, lever och lär. Att veta att man inte är helt ensam om vissa känslor, besvikelser, kärlekar, fester, livet mm är oftast en riktig befrielse från onda tankar, irritation och de är oftast glädjespridare.
Skrattar ofta rakt ut åt de kommentarer de säger eller anekdoter som de berättar.

För mig har det inneburit egentid, jag sätter i hörlurarna och befinner mig i en annan värld för en stund. Fungerar lite som terapi för både kropp och själ :)

MEN! Mina hörlurar trasslar ständigt ihop sig, lägger ner dem i fickan och när jag tar upp de igen så har de slagit så många knutar på sig själv att det tar evigheter att trassla ur igen. Och då kan det bara gå någon minut. Så, jag bestämde mig för att pimpa mina hörlurar med pärlor. :) då trasslar det inte!!
resultatet ser du nedan och jag visar även hur det går till :)
Kram på er!







1 kommentar: