söndag 13 januari 2013

Årslöfte :)

Hej!

Har inte bloggat på länge och har nu lovat Malin att ta tag i detta. Målet är 1 dag i veckan, får se om det blir fler eller färre :)

Då jag inte har full inspiration med scrappandet just nu så startade jag en ny hobby, så numera gör jag även egna smycken, namnsmycken. Jag gör fortfarande allt väldigt skevt och vint, men förhoppningen är att jag ska bli bättre och säkrare. Alla måste ju börja någonstans :)
Så i veckan la jag ut en efterfrågan om personer som skulle vilja ha ett namnhalsband, billigt, men med risk av ett udda namnhalsband. Så jag får in några kronor, de får ett halsband samt att jag får öva! Win-win! Fick så många förfrågningar att jag var tvungen att både stoppa och beställa mer. Härligt! Nedan delar jag med mig av ett smakprov av halsbanden :)





1 kommentar:

  1. Båda smyckena är så himla fina!!

    Håller tummarna för att min utmaning funkar *haha* Kram kram

    SvaraRadera