tisdag 22 januari 2013

Dopkort

I helgen så döptes min guddotter, min systers dotter Ebba. Det var en fin ceremoni i Dörby kyrka och efteråt samlades vi i församlingslokalen och åt smörgåstårta och tårta.

Så helgen var det full fart på :)

Var hos en kompis i måndags som visade mig Photoshop... Så nu testar jag digiscrap. Jag inser att det blir på tok för dyrt att scrappa layouter, så har bestämt mig att endast göra kort. Men skulle så gärna vilja göra ett album med båda killarnas uppväxt samt ett album av min och Ewes Australienresa som vi gjorde 2006/2007. Så idag har jag startat med ett foto från Thailand där vi startade vår resa. Om jag får ut något skoj av det så kommer även det att läggas upp i bloggen :)

Så, inför dopet så gjorde jag ett kort med den fantastiska Magnoliastämpeln, sleeping Tilda.











3 kommentarer:

  1. Kanonsött kort med många fina detaljer på... Du färglägger dina motiv så otroligt snyggt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev kortet! Gillar verkligen dubbelhjärte-raden på högra sidan! Kram

    SvaraRadera