tisdag 5 februari 2013

Fler armband och bröllopsdag :)

Sänder ut armband på löpande band nu. Roligt! Nu vill jag verkligen bara lära mig någon ny sammansättning så jag kan göra lite fler olika. :) Denna gången skickades flera till Ronneby som är min hemstad. hoppas att de blev nöjda med resultatet. :)

I helgen var vi på scrapträff, fick inte ens ihop ett kort, men har fixat material till 2 olika kort. Bättre än inget alls.

Februari är den mest händelserika månaden på året. Både jag och Martin fyller 27 år, vi har 3-årig bröllopsdag imorgon, min svärfar fyller då också, alla hjärtans dag, min systerson fyller 2 år, min svägerska fyller år, min morfar skulle ha fyllt år, många vänner fyller också. Helt galen månad!!!

Men vi startar med bröllopsdagen imorgon. För 3 år sedan överraskade vi 70 dopgäster med att gifta oss samtidigt som vi döpte vår äldsta son i Kallinge kyrka. En fantastik dag! Gästerna fick även i uppgift att måla en bröllopstavla till oss. Färgen har jag fortfarande kvar på min klänning;)





























1 kommentar:

  1. Vad fina ni är på bröllopskorten!! Grattis på bröllopsdagen i morgon då :-) Armbanden du gjort är verkligen kanonfina... Jag fick inte heller några färdiga kort i lördags, endast lite förberedning för mig också... men kul hade jag ;-)
    Kram

    SvaraRadera