fredag 1 mars 2013

Våningskakfat

Scrappandet går segt, men alla andra projekt går som smort! Idag tänker jag visa ett våningskakfat som jag gjort med hjälp av 2 st tallrikar i olika storlekar och en skål som jag använt överst. :)

I och med mina nya projekt i köket så valde jag rosa tallrikar i ett romantiskt utformande.

För att kunna göra detta behöver man ha 2-3 tallrikar i olika storlekar samt kakfatspinnar som man har emellan. För att få fast tallrikarna i varandra så borrar man hål med hjälp av ett borr för porslin. Resultatet blev kanon och jag ser fram emot att kunna ställa fram det fylld av goda kakor. :)

Imorgon blir det iaf scrappande på Kalmars träff. Hoppas att jag får något gjort!

Tills nästa gång, kram!





1 kommentar:

  1. Vad du hinner med att prova massor av nya saker... kul :-) Vi syns i morgon!!
    Kram

    SvaraRadera