torsdag 26 april 2012

Födelsedagskort

Hoppas att ni har en bra och fin kväll! Då var födelsedagskortet till finaste Jozze överlämnat och kan alltså komma ut att visas i lite mer än en sneekpeak.

Kortet är gjort efter en "nybörjar-mall" i senaste Magnolia Ink. Gillade det när måtten skrevs ut och de gav tips och idéer på dekorationssättning mm. Resultatet blev här ett kort som går i lila, med magnoliastämpeln Beautiful Tilda som tyckte jag passade mottagaren väl :)

Nu blev jag väldigt sugen på att börja på nästa födelsedagskort då Maj är en födelsedagstät månad :)

Smiles!

2 kommentarer:

  1. Helt underbart kort!!!
    Gillar alla detaljer! :)

    Jag fick hem tidningen idag och jag måste nog också göra ett kort efter den steg-för-steg :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första kortet där jag faktiskt la på väldigt mycket extra. Kul att "överdriva" ibland. Sedan är ju papprerna från maja design så lätta att använda! :D

      Kram

      Radera