torsdag 5 april 2012

Besvikelsen är stor...

Fick mitt efterlängtade magnoliapaket idag med stämplarna och besvikelsen när jag ser att det är en helt ny kollektion är enorm. Detta betyder att jag har gått och väntat på att få stämplar från "prinsar och prinsessor" då dom har jättefina barnstämplar och jag får en sommarkollektion??

Suck, detta inbär att jag måste iväg och handla in dessa "gamla" stämplar då jag ligger efter i en hel del barnkort. Tja, Linda-Marie på Baronen blir nog glad :)

MEN den nya kollektionen är superfin! Så jag bör inte vara besviken egentligen.. Ett riktigt sommartema och det passar ju jättebra nu. Så får jag smälta detta lite och se över min ekonomi så ska jag nog få till det ;)

Glad påsk på er!

2 kommentarer:

  1. Jag var också helt säker på att kitet skulle varit P&P-kollektionen. Så när den släpptes så blev jag så himla förvånad, särskilt eftersom vi väntat lääänge på kitet.

    Beställde sommarkitet häromdagen, hoppas det inte dröjer lika länge.

    Kram Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänkte beställa sommarkitet nu och likadant som du så hoppas jag verkligen på att det inte dröjer så himla länge. :) Sålde ju vidare vårkitet till Linda-Marie och det har jag fortfarande inte ångrat, bytte ju till mig "draken" :D:D

      Kram!

      Radera