lördag 2 juni 2012

På dopdagen

Min syster skulle på dop och bad mig då att göra ett kort till pojken. Hon fick själv vara med och välja stämpel, papper och dekorationer. Jag fixade resten. :)

Stämpel: Magnolia - Baby Edwin. 
Papper: Magnolia - Princeses and princesses collection. 
Punchar/Dies - Martha Stewart (tåg + monarch butterfly) Magnolia (Wing, heart tag och heart swirl), samt Marianne design (staketet)
Annat: Band, blommor, brad, pearlmaker, charm. 

Kortet i sin helhet

Närbild på texten

Martha Stewart stansarna (fjärilen och tåget) som är så underbara

Närbild
Insidan
Tack för att du kikade in!

4 kommentarer:

  1. Så underbart vackert. Å vilken fin stämpel du har på kortet ;o). Du är så duktigt och det är en fröjd att se när du skapar.
    Många kramar Louise

    PS jag har en bloggcandy hos mig om du vill vara med. Sista dagen i dag.
    http://louiseudden.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det blir verkligen bara roligare och roligare :)
      Åh, såg kommentaren för sent med din bloggcandy, hoppas vinnaren blir glad! Stor kram

      Radera
  2. Så himla sött kort!

    Kramar och tack för igår :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Jag har ju julafton varje gång du är med, så ett stort tack :) kramar

      Radera